Fredag

Har inte varit inne och skrivit så mycket den här veckan.. ''/ Det har varit ganska stressigt och sånt.. Hade typ 2 prov och 2 uppsatser som skulle lämnas in.. ''/

Ajah, Var i skolan idag. Vi slutade efter lunch så jag var hemma vid 13.00.. När jag kom hem tittade jag på en film och efter det har jag väl...Ehmm..Sovit en liten stund.. :P Sen har det bara varit slappigt. Har inte orkat göra så mkt..Det har varit så mkt i skolan, eller, det är.. Det är jämt -.-

Har bdb nu oxå : sofiasamuelsson ;) ^^

Nu är jag trött..Det har jag varit hela dagen.. Ska kanske gå och titta på film med familjen...Någon bra film?

Imorron blire nog valbo en stund.. Hoppas jag iaf! Annars ska jag försöka bygga en liten agilitybana till min älsklingshund LUDDE :'D  det var längesen vi var ute och hoppade. ;)

Hejdå! Hadetbr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0