HSM

 Bio idag med Louise.. kulkul ;) den var faktiskt rätt bra ;P ^^<3


En suddig bild.. menmen... Alltså.. Bio med Louise idag :D <3



Får ursäkta bloggen.. ful och tröökig men..hmm.. Vill ha en lite finare design med kort på mig och så men har ingen bra.. Ajah, ska prova lite olika saker nu.. :) sen blire god natt!


Det blir nog stan med mamma imorron. Vill ha en ny bikini men.. Jag vet! inte precis rätt säsong för det nu men åker till typ ngt badhus i borlänge nästa vecka så.. Japp ;) Sen ska vi hitta en bra present till faster EVA ;D hon fyller faktiskt 45 år :) Grattis :P <3


Alltså hittar ni mig på stan elr hemma hos eriksson imorron!

Take care <3 (:

Kommentarer
Postat av: loisew

vackert, men jag säger också typ jämt x)

2008-10-25 @ 00:45:22
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0