Kompis?

Fyfy.. -.- Idag var det en bra dag tills vid 16.00 tiden. En kompis ljög en "STOR JÄVLA SKIT LÖGN" till mig bara för att jag inte skulle få skjuts av hon. Jag säger inga namn.. men.. Asså hon kunde väl bara hålla käft om det om hon så gärna inte ville att hag skulle hänga med.. Hon kunde ju bara sagt sanningen.. Ingen JÄVLA LÖGN! Hon kunde också..

ÅHH -.- Jag orkar inge mer.. Men det var nog inte så himla kul för henne när hon åkte förbi busshållplatsen där jag stog.. HAHA! Vilken looser. :'P Ajah.. Denna händelse är nog glömd imorgon eller så pratar vi inte med varann imorgon..


BLÄ PÅ HENNE! ;D

Kom ihåg att inte "leka" med andras känslor eller.. JA.. typ.


Herrå, va en snäll kompis!

BRA BLOGGAR

www.maeriksson.blogg.se <333
www.timmelim.blogg.se <333
www.grabbarnainthecorner.blogg.se  x) Hahha Jespers,Edvins och Pers lilla blogg :P lite kul :P x')




Kommentarer
Postat av: loisew

asså fan vilken stil? ;o vem var det? :(

2008-10-11 @ 10:13:30
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0