Mkt läxor :/

Hejhej! :)


Skolan idag.. Vi började 9.30 och slutade 13.15 ! Yejj :D Vi hade 3 lektioner som var om FN dagen som är på fredag.. :/

Påväg till Ångköket gick jag, malin, emelie, frida, linn, jesper, per och edvin och lekte lite med malins ipod x'D Den är ascool! iaf.. knäppte många roliga kort som jag ska få sen av malin :P Det kanske kommer upp här :P

Ajah.. länge sedan jag var inne här.. En vecka typ x) Gjorde nyss en lite finare design till bloggen. Inte så fint men det kommer andra bilder inom kort! Men visste är det mycket snyggare än den andra? Jag vill iaf att den ska typ se så ren ut som möjligt.. typ :)

Ska nu ner och plugga:

Engelska : Essay- Polar ice-caps..

Spanska : Kunna en text utantill som ska läsas upp för klassen imorron.. : /

Matte : Prov på fredag.. HJÄLP !  : / 

Jusste..

Gå in på www.grabbarnainthecorner.blogg.se x') Så jävlasnygga! (NOT) <3

Hajdå '') <33

Kommentarer
Postat av: loisew

usch då,jag trodde inte det om henne :/<3

2008-10-22 @ 18:02:46
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0