Brynäsmatch (:

Va på brynäsmatch igår, Brynäs fölora mot djurgården.. 1-4 :(
Fatta vad glad  "killen som jag inte kommer ihåg namnet på"  va GLAD idag.. x) Hehh ^^

Va där med nästan halva klassen och lite till :P <33 Jag hade en skojjig dag :P <33

Idag däremot.. -.-

Visst blir man inte glad om man liksom är SKIT nära på att inte klara ett matte prov?
Visst blir man inte glad om man gör sitt bästa för att hjälpa någon annan och dom inte hjälper den som hjälpte dom? eller ngn annan?
Visst blir man inte glad om man plingar i en buss för att man ska hoppa av och busschaufören åker förbi busshållplatsen? Så man får gå SKIT långt hem?



Ska iaf till stallet och rida..Hoppning blire idagh.. :) <33 Dagen kanske vänder..





sry... Kanske ett dåligt inlägg men just nu känner jag mig dålig, värdelös och trååååkig.. BLÄ


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du har börjat med blogg igen vännen! :)puss kusin!

2008-09-25 @ 12:06:16
URL: http://maeriksson.blogg.se/
Postat av: Diddi

Tòrs jag sàga att du har en moster som àr Djurgèrdare???????

Hurray!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-27 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0