Pluggdagh

-Sitter och tröökar..Närå..Håller på med Svenska bokrecensionen som ska in imorron..Skriver rent på datan för jag orkart inte skriva för hand :P Sen måste jag göra matte för det är prov på tisdag och allt.. Det här ska jag göra idag<3

  • SVENSKA, BOKRECENSION
  • MATTE, PROV + PROV (två stycken asså)  
  • ANDRA AVENYN, ÄR ETT MÅSTE!!                KL 20.00
  • TRÄNA TILL SPANSKA PROV
  • NO

-Okey då! Jag behöver inte göra allt idag men om jag hinner göra det kan jag gå på stan/valbo senare i veckan :P <33

Take care ^^ <33
!ADIOS!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

JAg är urdålig på design, jag ahr fått hjälp av dotterns kompis.

Lycka till och hoppas du får måånga besök.

Nu måste jag göra mig klar.

Kram

2008-09-21 @ 12:22:05
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0