ISEG Eurovison - 09

Oj vad tiden går fort! Jag kanske inte hinner med att göra om bloggen. Kanske bakgrunden och lite smått annat. Ajah. Nu ska jag visa bilder från IESG's lilla ' melodifestival'.


Daniel och Ante Eurovision Song Contest - 09. Dom sjöng låten Pokemon. x')


Här gick dem BANANAS! För att göra det lite roligare, och ja det var dagens höjdpunkt kan jag säga! :D



Lånade videon av Louise, för knäppa jag spelade in med mikrofonen av! x) -.-


Sen var det Lovisa i nian som sjöng Edith Piafs 'Non, je ne regrette nien´' Otroligt otroligt fint var det. Tjejen som vann gick också i nian och hade skrivit låten alldeles själv. Hon var också jättebra! Här kommer Lovisa;



Nej nu är jag trötter. Ska försöka kliva upp tidigt imorgon för jag ska till 'öppet hus' med mina föräldrar och kika in den nya engelska gymnasiet. Eller säger man så? Det är ju egentligen inget gymnasium för dem fick ju inte ha gymnasium tillslut, men usch vad jag babblar. Jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0