God morgon

hejsan alla folks. Igår var jag med min kära vän Frida. Vi spelade kort och bara tog det lugnt.. Det man ska göra nu när det är sommarlov..!  Just nu sitter jag ute på balkongen och chillar, ska snart in igen och titta lite på tv och sen blir det en promeand med grabbarna. Jag brukar undvika skogen nu när det är så varmt ute, för jag är ju så ormrädd! Jag har nog sett minst en orm(död eller levande) varje dag nu.. Och det är ju inte bra. Heh, nästa vecka när Diddi kommer hem ska jag försöka ta med mig henne ut också.. - Hon är lika rädd som jag. Hahha.

Sen när mamma kommer hem så ska vi till Brämmen och bada. Mysigt! 

Juste, kusinen Natalie kom ju hem i onsdags från Tyskland och imorgon åker nästan hela släkten till stugan för att träffa henne.. Gud vad jag längtar. Hennes blogg hittar ni här. pussar

Kommentarer
Postat av: linn

Är det bra med dej sofia? :)<3

Det var längesedan vi hördes av, men har ganska fullt upp. Vi syns väl när skolan börjar, då kan vi vara med varandra ;)<3

2009-08-09 @ 16:40:39
URL: http://linnnm.blogg.se/
Postat av: sannie

Usch ormar är inte kul

2009-08-10 @ 17:27:38
URL: http://qinoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0