31/8-09

Oj, vad bra jag är på att uppdatera då! Hahha, nej men jag har faktiskt en anledning varför jag inte har bloggat på en vecka.(läs; igår och idag)
Mamma har installerat nytt internet, om ni förstår vad jag menar? Så det går snabbare att surfa och ja vad vet mer. Men internet går 100 gånger segare nu. Så det är lite drygt att skriva, för bokstäverna kommer 1 minut efter man tryckt på dem.. + att det inte går att kolla på youtube klipp! Gah! Weird.

I lördags råkade jag tugga sönder två brackets(brickor som sitter på tänderna) på min tandställning. Så idag fick jag en akuttid hos tandläkaren. Kul liksom. JAG HATAR MIN TANDSTÄLLNING. fyfarao vad det gör ont, Buh.

Nej, nu måste jag fortsätta skriva en text om Paul von Hendenburg. Jag har skrivit en mening om honom och alltihopa ska in på onsdag. Wiee!


Kommentarer
Postat av: linn

Haha, jag då. Missar varannan veckas blogning xD<3

2009-09-03 @ 16:59:42
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0