Den här och en häst!

Eftersom min plattång har tappats i golvet några(läs tusentals) gånger så behöver jag en ny. PRONTO. Men om man får denna av tomten så kan jag vänta några dagar till! 
Plattången finns på den här hemsidan för 725kr. Men visst borde den finnas ute på någon frisörsalong också? Jag har hört att den är jättebra iallafall! Min nuvarande plattång är så himla dålig, men det är väl mitt fel för att jag inte har tagit så bra hand om den.. Hahaha! 

Alltså. Snälla tomten. Jag tycker jag förtjänar den här plattången, för jag har varit snäll i år..  Iallafall lite..

Ga.Ma ceramic Cp1


Kommentarer
Postat av: mariaaa

Den där platttången har både jag och mamma, och den är hur bra som helst! Man kan absolut köpa den på en frisör salong, vi köpte den på city frisörerna i köpis :) PUSSS!

2009-12-06 @ 10:21:29
Postat av: Sofia

hahahaha, va? Jaha men gud vad bra! :D puss!

2009-12-06 @ 17:05:45
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0