iphone girl

Igår var det en väldigt bra dag! Först på morgonen så gav vi lite julklappar till varandra och sedan käkade vi frukost. Sen skjutsade pappa mig till Wilma och medans jag red så mockade han åt mig. Jag galopperade på en fotbollsplan så snön bara yrde!! Jättemysigt!

Sen for vi hem, jag duschade och gjorde mig klar för att åka till mina kusiner och fira julafton. När vi kom dit så tog jag med mig stor-Ludde och gick en liten sväng med Linn och hennes labrador Dixi, som bor i närheten av mina kusiner. Det var också väldigt mysigt! Sen åt jag och min släkt en massa mat och sen öppnade vi julklapparna, tomten kom förbi också! HAHAHAHA x) Jag fick b.la en iphone som jag skrev igår kväll! Är super-mega-über-lycklig!

När vi kom hem så började jag direkt leka med min nya lilla leksak, hade lite svårt att få ur sim-kortet för jag fick ingen "nyckel" med i kartongen, med det löste sig ändå! Sen råkade vi sätta själva grejen åt fel håll och nu har den fastnat och jag får inte ut den..!! Så nu måste jag vänta tills imorgon så jag kan åka till 3-butiken och laga den... Japp, så var det!


Kommentarer
Postat av: Paulina

fick också en iPhone :D

2009-12-26 @ 21:05:18
URL: http://paulinadk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0