Julklappsshopping

Eftersom Diddi kommer hem två dagar innan julafton så kommer jag inte hinna köpa julklappar med henne som jag brukar göra varje år. Jag älskar att köpa presenter till andra men det är bara det att jag är så sent ute hela tiden! Jag har inte köpt en enda julklapp till någon än. Herregud!

Idag ska jag och Emelie till Valbo för att handla. Eller jag iallafall, Emelie och hennes familj ska till Gran Canaria och fira jul, lyllo dem!! Först skulle vi ta bussen till köpis men sen så skulle mamma och Alexander också till Valbo så vi får skjuts av dem. Attans, hur ska man då kunna köpa julklappar till varandra om man åker i samma bil?

NAAAAAAAAAAAAAAAAWH <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0