Min dag har gått åt det här:


'Cause there's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb, yeah!


Den här dagen har gått åt mat, film och Miley Cyrus the climb - om och om igen!!!
Imorgon ska jag börja träna... - ska springa på mellandags-rea med Diddi och mamma! Mysigt va? Måste byta ett par jeans jag fick i julklapp till en annan storlek och lämna in min iphone! Haha, tänk att jag hade sönder den samma dag jag fick den.. o gud, hur ska det här sluta?


Kommentarer
Postat av: linn

Jag vill också ha en Iphone ;)

2009-12-25 @ 18:26:57
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0