pluggggggggggggggg

Jag har provat mobilblogga idag, men det verkar inte funka. Hm. Vad gör jag för fel tro?? :/ Iallafall. Sitter och gör musik läxan om protest musik som vi har tills på fredag. Då ska jag också göra spanska provet som jag missade i veckan.. Åh, vad tråkigt det är med skolan. KAN DET INTE BLI LOV SNART!!?? 

Är det någon som vet vart det finns tomtekläder? I min storlek? Herregud, vad tänkte jag på när jag sa att jag ville vara tomte i skolans luciatåg? Hahahahahahaha xD Jag funderar på att hoppa av men jag vet inte, det kanske är försent.. :/

Googlade nyss på tomtekläder och kom till Gekås Ullareds blogg.  Där det stod att det fanns både kläder för tomtar, pepparkaksgubbar, stjärngossar, tärnor och lucior där. Först vart jag ju överlycklig för att jag äntligen hade hittat en affär med tomtekläder, men sen kom jag på att Ullared ligger ganska långt borta från Gävle. Bara ca 62 mil liksom. Då vart jag arg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0