Transformers 2!

Ska snart sätta igång Transformers - de besegrades hämnd eller vad den heter. Alexander fick den av mig i julklapp igår, + en till film och två tröjor. :) 

Av honom fick jag boken Genom dina ögon av Stephenie Meyer och en liten liten häst! Hahaha, han ville att jag skulle få allt jag önskade mig och det var ju en mobil, plattång och en häst! Gulligt va?<3

Hittar inte min kamera just nu. Men när jag hittar den så lägger jag in en bild på min lilla häst som just nu står på min fönsterbräda tillsammans med mina plastblommor och tomtar! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

naw, vad gullig din lillebror är! nu fick du ju en häst ^^



jag tror att ROB betyder mycket snygg person, hehehehe :)<3

2009-12-26 @ 18:00:48
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0