Bara bilder

Bara bilder som sagt. Jag ska bara packa det sista så ska vi snart åka till stugan.

Alborgen:
Vi klarade 11/17 banor. Ganska bra! <3

Linn skyddade sig med flaska.. Hahha. <3 Väldigt suddigt men hon är fin som vanligt! :)


Emelie. När jag precis knäppte sa hon NEEJ! Hahha :D Men jag fick med henne ändå.

Frida var ju också förstås med, men jag har lovat att inte sätta upp några bilder på henne. <3

Idag:

Jag klippte håret och sen gick jag på stan. Köpte två tröjor från Gina Tricot. 






Nu säger jag hej då!


Kommentarer
Postat av: emelie

och jag säger NEEJ igen! :( jag och frida var också på stan idag. :) hur klippte du dig? <3

2009-02-26 @ 17:13:16
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0