Fredagen den 13

Idag var det bara en vanlig fredag. Förutom att man har gått o tänkt på att det är Fredagen den 13 men ändå. ;)  Vi hade No-prov som var ganska svårt. Jag får hoppas att jag klarar det iallafall. Annars skyller jag på klassen, för alla pratade i mun på varandra så man inte kunde tänka och Mr Harris sa att dom skulle vara tysta men han pratade ju han med.. -.- Jävla gubbe. x)
På engelskan tittade vi på Romeo & Juliet som jag trodde var en bra film men den sög. Sen fick alla i klassen 2st banana skids av Ante. Tack Ante. ^^

Lite snabbt om veckan:    Jag har ju inte skrivit ngt på fem dagar.

I måndags hade vi gympa-prov som jag fick VG på. Det var ju ganska bra. :) Sen hade Alex uppvärming.. Någon slaks slänga upp benet så högt som möjligt och räkna till 10 - karate träning. ..? Man vart stel som en pinne sen när vi skulle spela innebandy. -.- Sen tror jag att vi hade engelska glosor. 32 st. Dom var ganska svåra.. :/ Men jag klarade dem iaf. :)

I Tisdags var det Bild.. -.- Mer behöver jag inte säga.

I Onsdags var det curling halva skoldagen. Jag ramlade en gång men den var rejäl!  Hahha :) Det var jättehalt för man skulle ju ha reda på både kvasten(elr vad det heter) och klotet(elr vad det heter). Så då glömmer man bort själva balansen. :'D Curling är en onödig sport kan jag säga. Inge kul alls. Men det var kul på vägen dit och hem. :) För efter åkte jag, Frida, Linn och Emelie till stan och fikade på Waynes coffe :). Sen var det ridning. Jag red Whacker. En duktig hopphäst men mindre bra på dressyr. Men det gick bra. Det var bara det att jag sprang som en galning och letade efter sadeln och ingen av tjejerna i stallet visste var den var.. Sen kom det fram att han delar sadeln med en annan häst och den hängde på fel plats... -.- x)

I torsdags skulle jag klippa mig men Therese var sjuk så jag pluggade istället. Inget speciellt hände tror jag. Det var bara en nyckelpiga inne i So klassrummet och Virginia, Strömbom och Jesper fick utbrott. Hur barnsliga får man vara?

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0