Sportlov

Nu har jag gått en promenad med ludde i ca en timme och 45 minuter. Riktigt skönt. :)

Idag i skolan hade vi som vanligt bara tre lektioner, matte, no och engelska. På matten var det prov om fractions och ratios. Ganska svårt. :/ 
På non fick vi tillbaka våra prov som vi gjorde för en vecka sen och jag fick VG. Vilket jag är nöjd över. :)
På engelskan hade vi också prov som är egentligen för åk 9 så jag fattar inte varför vi gör dom hela tiden men skit samma. Det gick inge bra tror jag.
Men iallafall. Nu är det lov! Så himla skönt. Let's dance blir det ikväll med ett stort glas vatten och chips. Mums! :D

Kommentarer
Postat av: emelie

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh, looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooov! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-02-20 @ 15:58:49
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: linn

Haha, jag fick ju också VG 25p på NO'n ^^) Engelskan kommer jag inte ens få godkänt på, vill att vi ska byta lärare typ. :/ Kul med långprommenad, jag och frida gick ju i bologneskogen jättemysigt, du kanske kan gå med mig där nån gång med frida också om hon har cassie då :)<33

2009-02-21 @ 11:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0