Frågor

Gud vad rädd jag vart nyss! Det gick inte att logga in på själva bloggen men nu funkar det iaf. ;P

Såg att en tjej hade blivit utmanad av en annan och då tänkte jag att jag kanske skulle kunna utmana mig själv på dessa små frågor.  Se längst ner på frågorna så ser ni vilka jag utmanar! Men ni som blir det behöver inte göra frågorna om ni inte vill ;)

Hur mycket är klockan just nu? 20.30
Namn? Sofia

Vart bor du?
Hemma  :)
Har du ätit sushi?  nej, faktiskt inte..!
Favoritglass? Ben&Jerry's tror jag att jag svarar, men ibland mår jag illa av den.. Hhm! Någon med coklad iaf. x)

Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet?
Två eller tre.. Tror jag.
Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, men jag drömmer om det ganska ofta. :P
Har du en hund? Ja, den bästaste och sötaste också! :)
Tror du på spöken? No

Skulle du vilja vara längre?
Jo, kanske lite. Eller egentligen är jag ganska nöjd med den längd jag har.
Skulle du vilja väga mer? Nej, :P
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nu? Hahha.. Nej!
 
Kan du vifta på öronen?
Nää
Kan du slicka dig på näsan? Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? Yess!
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det kan dom.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det skulle vara väääldigt svårt, men kanske om jag anstränger mig.
Kan dina vänner lita på dig? Alltid :) <3
Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej, verkligen inte. Är skit rädd för sprutor och nålar..!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Kanske. Jag var bättre på det förr iaf.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du syskon? En lillebror och ett fosterbarn om det räknas :)
Har dina föräldrar ljugit för dig? Jo, men det har dom. Alla ljuger ngn gång.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.

Jag skickar vidare utmaningen till
emliah.blogg.se

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0