5/2-09

När jag kom hem från ridningen igår hade jag morötter med mig hem. Ludde fick smaka och han gillade det. Haha. Så i sommar när vi ska hoppa massor med agility kommer jag ha morötter som bete. Haha. Först sprang han runt och bara lekte med den och sen så vart det bara smulor av moroten på golvet som han sedan slickade upp. Det såg jätte roligt ut iallafall. Längre ner kommer en bild.
Idag har jag pluggat lite.. Bara svenska, skrivit rent mitt referat men jag ska finputsa det senare i skolan på måndag. Sen har jag tittat på några avsnitt av One Three Hill. Jag älskar den serien! Här kommer iallafall ett youtube klipp på gulliga Jackson Brundage som spelar Jamie L Scott :) Och självklart Gavin Degraw. Dom sjunger I don t wanna be..




Bild på ludde med sin morot. Det ser ut som korv eller nått, men det är morot. :D


Kommentarer
Postat av: emelie

aaw, ludde är soet! :D<3

2009-02-05 @ 19:25:26
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0