Bruna Bönar

Jag tror jag har sett ett björn spår idag. Är inte säker men tänk om! Björnarna brukar ju sova nu, men björnen jag kanske såg idag var kanske bara på en promenad. Liksom innan han skulle somna om eller nått. Äta en lillebror eller två. Han var nog hungrig. Hjälp vad läskigt!


Och nej! Det är inget hundspår jag har förstorat.. :) Vad tror ni? Björn? ;P



 



Pappa håller på och bakar pizza. Det var väldigt kladdigt i början men resultatet vart supergott!


Jag och mamma spelade kort medans pappa geggade. xD


Nu säger jag hejdå för tangenterna dampar.. -.-


 


Kommentarer
Postat av: Micka

obehagligt :I jag är livrädd för björnar :P

2009-02-22 @ 09:27:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0