Två Fluffar.

Jag håller fortfarande på att redigera bloggen. Tycker inte alls om den och den blir bara värre och värre tycker jag. Haha. :/ Jag är klar med en bakgrund som jag ska sätta in senare, men när jag sätter in bakgrunden ser man inte vad det står i inläggen. Jag vill bara ha själva bakgrunden på sidorna men det blir över hela sidan. Så det måste jag fixa innan jag sätter in bakgrunden. Annars blir det katastrof som det vart igår. xP

Jag och Ludde gick ut på promenad med Frida och hennes Cassie imorse. Vi gick i ungefär 75 minuter. Vilket var skönt, vädret var inte kallt eller varmt. Det var helt perfekt.


Wei, jag fick med både Cassie, Ludde och Frida tillsammans. :) <3


Cassie lekte mullvad. Hon dök ner i hål och började gräva flera gånger.
Hahha ^^ Så söt!


Och när Ludde kom i närheten morrade hon. xd Det var hennes hål..!


Ludde kan aldigt vara still när jag knäpper kort. Tok fluff! ^^


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAH, guuuud vad söt Ludde är när han har snö överallt! :D:D:D:D<333333

2009-02-24 @ 17:20:26
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0