Melodifestivalen

Tittar på Melodifestivalen nu. Det är dåligare än vad jag trodde det skulle vara. Men man vill ändå sitta och titta på det. Låtarna är inte så bra. Carolina af ugglas eller vad hon heter var nästan dåligast, men hon gick vidare till nästa fem! Hahha. När hon började sjunga och ljudet i bakgrunden började spela. Då var det nå himla pling pong som jag tyckte var jättekul så jag skrattade hela låten. Så dåligt. ;)

Imorse åkte jag, mamma, pappa och Alexander skridskor. I början var jag vinglig & var som Bambi på hal is. Men det var jättekul. Nästa gång kan kanske jag, Linn, Emelie & Frida åka skridskor. :)
Autofix från picnik :)

Kommentarer
Postat av: emelie

jah! det måste vi göra, helt klart! <3 har inte åkt skridskor på... jag vet inte hur länge! caroline af ugglas var helt klart sämst ikväll, men hon gick vidare till andra chansen OCH internationella jury-skiten! det är ju för dåligt... :P

2009-02-07 @ 22:21:14
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Josefin.,

håller med om melodifestivalen..det sög verkligen ;)<333333333<3<3333<333333

2009-02-09 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0