Mitt 2008

Äh, har inget bättre för mig just nu. Så jag skriver en liten resume om mitt 2008.

Januari
Josse <33 ;P Vänner, partaj..


Februari
Det hände massor med saker den här månaden. Både tråkiga och roliga. Min katt Pix blev sjuk och vi var tvugna att avlida honom.. Väldigt synd och tråkigt. <3


Maj



Juni
Skolavslutning.  Massa sol och bad tror jag. Vännorna <33 ;P
 

Juli
Sommarlov! Var barnvakt åt Elsa. bl.a.. :) Gullungen <3


Augusti
Diddi kom hem. Massa shopping. Tror vi åkte till sthlm med shoppingbuss den här månaden. Är inte säker, men Linn följde iaf med! :) Skolan började då också. Började åttan. Sen var vi på cirkus. Hahha. Wiktoria eller nått sånt. Det var Emils första cirkus.. På riktigt :) <3


Oktober
Höst! Min favorit årstid. Det blev många kort på ludde och naturen. Jag och ludde gick långa promenader nästan varje dag för det var så fint med alla löven. Jag, frida, linn, ludde och dixi gick några långa promenader i Järvsta. Kuligt! :) Familjen hade en liten semsester. Vi åkte till Borlänge och sov i en stuga. Var i kupolen och shoppa, badade i badhuset och dagen efter var vi på framtidsmuseet och sedan på lager 157.


November
Jag fyllde år. Färgade håret. Åkte till globen på horse show.
 

December
Diddi kom hem igen. Julafton. Bilden nedanför är en bock som min farfar har gjort som står i stugan i hedesunda. Den består av en trä häst och granris.. Hahha. Snyggt!



Hinner inte så mycket mer. Hoppade över September, April och Mars. x) Men det hände nog inte så mkt då. Det har varit ett ganska lugnt 2008. 


Kommentarer
Postat av: emelie

aaaaaaah! ful bild på mig i juni! :] <3

2009-01-03 @ 22:22:51
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0