107

Det här är mitt 107 inlägg på bloggen. Kul. Not. Jag är på trök humör idag. Känner mig besviken på mig själv. Det ända jag brinner för här på jorden är ridningen. Jag rider en gång i veckan i 50 minuter. Det är det ända jag går och väntar på. Sen åker jag bara hem från skolan och pluggar. Vad gör jag annars? Inget. Vissa har ju massor med saker, dom är upptagna och har super kul. Jag har bara super kul en gång i veckan. Idag vet jag att många människor ska göra roliga saker. Jag ska hem till farmor och lära mig sticka för jag ska ha mvg i det ämnet. Det har jag bestämt. Sen då? Det jobbiga med alltihop är att jag inte gör någointing åt den saken. Kul för dom, men kan dom inte fråga mig med? Jag vill ju jätte gärna hänga med, men jag är bara tyst och väntar på att någon ska fråga mig. Men det gör ingen. Jag är alldeles för tråkig och dum. Skrattar åt ingenting och verkar glad fast man mår dåligt.  Väldigt dåligt. Sofia måste ändra på sig.

Idag ska jag alltså till farmor och farfar. Farmor är grym på att sticka så då ska jag lära mig det idag. Vet inte när jag kommer hem. Hoppas ni är på bättre humör än mig.

                                                                                                                         SOFIA

Kommentarer
Postat av: emelie

hah, ja det var björn! <3 åh, jag är också på trökhumör... och så har jag lovat att städa. wää :(

2009-01-30 @ 10:16:05
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0