Gavin DeGraw

Fredag. Jag tittar på idol just nu. Alla är väldigt duktiga och fina. Har ingen favorit än, men det kommer nog. Men ikväll var nog Laila bäst! Carl Jan är kanske inte så jättebra och likaså Kitty. Men dom gör sitt bästa, så.

Idag i skolan hade vi bara 3 lektioner. Matte, No och Engelska. Emelie och Linn var fortfarande sjuka. Så det var bara jag och Frida. Eller vi var ju med Malin och Andrea hela tiden så det var ju egentligen inte bara oss, men ändå. Malin och Andrea pratade typ bara om Gavin DeGraw hela tiden, hur bra han var och sånt. Så nu efter en hel dag-pratande om honom har jag också börjat gillat honom. Hahha! Har lyssnat på många av hans låtar på youtube. Follow Through är den bästa låten tycker jag!

Nej, Nu ska jag göra annat. P&K ;P


Kommentarer
Postat av: tim

haha :) vill du fortfarande ha hjälp av mej efter förra gången? klart jag kommer, ring mej så bestämmer vi en tid!

2009-01-16 @ 22:22:47
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0