Dagens

Jag och Frida skyndade oss med maten så vi kunde ta bussen som gick halv ett men sen kom vi på att vi skulle hämta ett papper hos Mr Hegepeth så vi skyndade oss dit och sen bad han oss att lämna alla papper i sitt klassrum och vi kan ju inte säga nej så vi sprang till hans klassrum med papprerna och sen missade vi bussen. Attans gubbar. Så vi gick till hemligngby kyrkan och väntade på bussen där. Asså det vore inte helt fel att bussarna gick oftare. Det är ju 45 minuter imellan! Ajah, nu är jag hemma och är hungrig så jag ska väl fixa nå mat lite senare.
Vill baka också. Chokladpaj. Det låter väl gott? Det är iallafall den godaste saken jag har ätit i hela mitt liv. Förutom ost&skink paj, dårå. Hahaha.

Dagens bästa: Luddes 'välkommen hem' puss ;p

Dagens pinsammaste: När vi kollade på soap-opera videon med mig, Andrea, Malin och Moa på engelskan!

Dagens dåligaste:  Missade bussen både till skolan och hem.

Dagens musik:  Ironic. Den enda låten jag kommer på just nu. Emelie har den på sin blogg. <3 

Dagens tvprogram:
Har inte tittat på tv än. Men det blir väl Let's Dance och One three hill.

Dagens måltid: Ris och grönsaker till lunch. ;o

Dagens humör:  Nja.. Glad är jag nog.

Dagens väder: Kallt.

Är det någon som vet hur man skannar in foton på datan? Asså vi har en skanner men när jag provade kopierades den bara. Och kom ut i ett format som man får när man lämnar in kameran. och får korten ni vet..?

Hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: emelie

missade ni bussen? :o dumma hedgepeth! ironic är bäst, lyssnar på den nu. :)<3

2009-01-23 @ 14:42:47
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: jennie

Vill du också ha en söt liten bloggdator gratis?



http://mrsjenni.blogg.se/2009/january/acer-gratis.html



2009-01-23 @ 17:46:33
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0