Today

Pluggar. Läser ett häfte som jag fick av Ms Viklund igår. Om-prov på måndag. Wääh. Jag gör alltid mitt bästa, men det räcker väl kanske inte varje gång. Är verkligen besviken på mig svälv. Jag klarade inte provet med ett poäng! Lite snäll kan hon väl vara den dära Viklund? Sen är det matte-prov på tisdag och spanska-prov på torsdag. Ridning på Onsdag och ledig halva dagen på måndag och ledig hela dagen på fredag. :D Så det kommer vara en ganska lugn och skön vecka. Skulle verkligen vilja gå på I taket lyser stjärnorna på fredag när den har premiär. Men inte alla mina flickor kan gå då tror jag. :/
Synd att Bella åkte ut ur Let's dance igår. Hon var faktiskt bra och det var kul att titta på hennes blogg på fredagarna för då hade hon tagit kort på deras kläder och allt det där. :( :]
Nu i kväll blir det släktkalas i bomhus. Vet faktiskt inte hur mycket Lennart fyller år, men grattis till han iallafall. ;)

Nej, nu ska jag plugga mer och lyssna på lite musik. The script får det bli. P&K ;D


Kommentarer
Postat av: emelie

jag är också i bomhus! ;D

2009-01-24 @ 15:17:45
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: B*

Sv: Varsågod & tackar:)

- Allt bra med dig annars?

2009-01-24 @ 15:37:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0