Andra Avenyn

Såg att jag fick komentarer av min käraste diddi idag. Haha, kul att läsa allas komentarer och sånt så fortsätt med det, för man blir så glad! ;p
Idag var jag ner på stan ett litet tag, jag hade bara 50kr.Jag glömde pengarna hemma, och det var ju smart. Det hade jag också gjort förut en gång när jag var på stan. Hahha. Men det är så mycket rea nu så jag tänkte åka ner på stan på fredag igen om någon vill hänga med? :) Nu har jag precis ätit mat, kyckling och potatis. Ska väl titta igenom matten en gång till. Jag fattar inte hur man får fram median för er som förstår vad jag pratar om. Men median är väl typ mittvärde om jag inte har fel, på svenska. Fatta hur svårt det kommer vara för en i nian och i gymnasiet när man har matte på svenska. Vad fan är bråk? Då måste man ju ta upp lexikon och slå upp..?  Aha, Fraction. ;) Galet knäppt. Sen är det Andra Avenyn kl 21 och det får man absolut inte missa. Det händer så mycket i det programmet nu. Hamza är pappa till Silvia som är Roxannas dotter och Kitty har fått hiv och hämnades på Kim. omg! Spännande!


Kommentarer
Postat av: emelie

median väl talet i mitten? eller något sånt... och så vad den har för något. :P äh, jag vet inte hahah :D

2009-01-27 @ 20:08:43
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du gillar min blogg

vill du premunera på den genom bloglovin då?:)

jag kan premunera på din! det står mer om bloglovin

på min blogg........





2009-01-28 @ 18:15:13
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0