090109

Vaknade väl vid halv nio. Eller ja..jag ställde klockan! Jag är helt galen, nu är det ju bara få dagar kvar på lovet. Då måste man passa på att sova längre!  Men jag ställer ändå klockan.

Jag har inte beställt i HM katalogen än. Men jag har ringat in 20 olika klädesplagg! Så jag måste strycka några. Egentligen har jag ju bara 200kr. Men jag har varit snäll den här veckan så mor&far bidrar kanske? När jag tittar i katalogen så säger jag till mig själv. T.ex. Sofia, behöver du verkligen det där linnet? Du har ju liksom 3 st likadana! Har jag? Då tar jag ett till så får jag fyra. x) Nej, så går det inte till men jag pratar iallafall med mig själv. Men varje gång slutar det att jag ringar in linnet ändå.
Det här har jag ringat in:
Linne
Scarf
Shorts
Linne
Väska
Skor
Topp
Cardigan
Väska
Plånbok
Väst
Cardigan
Shorts
Cardigan
Byxa
Byxa
Topp
Shorts
Tights
Sporttopp

Det roliga men allt är att jag inte har skrivit upp hur mycket det kostar? Det ska jag kanske ta reda på. Jag får nog vänta några dagar med att beställa tror jag.

Alltså har jag tittat i HM katalogen idag, film, liten promenad med Ludde och stor promenad men Ludde. Mat blev makaroner och korv. Hihi. Det gick bra med makaronerna, för er som undrar! Men korvarna... Ena korven vart lite svartgrillad. Eller vad man säger. x) Så det vart mest makaroner till lunch idag.

När jag gick med vovven Ludde idag så såg jag två rådjur.  Och sen tror jag Ludde såg något slags djur när vi var ute på vår andra promenad.  Han stirrade in i skogen och han stog still så jag fick dra med mig honom hem. Han var rädd. Men det kanske var en ekorre elr nått men då tror jag att han skulle hoppa omkring och ville leka med den men Ludde såg skiträdd ut! Tänk om det var en Älg eller Björn han såg! ;o Ajah.

Här kommer några bra bloggar! Jag går in på bloggarna varje dag för jag tycker dom är så bra! :) Så jag delar med mig dom till er.

Emliah <3
Linnnm <3
Timmelim <3
Kenzas
Blondinbella
Stinalee
Maeriksson är också en bra blogg, men jag tror att den tjejen har tagit en paus från bloggandet! <3

Nu ska jag fortsätta titta på  Are you smarter than a fifth grader?


Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, jag beställde också väldigt mycket i den där katalogen! Som tur är så skulle mamma betala... :P Jag går in på din blogg varje dag med, den är väldigt rolig att läsa! <3

2009-01-10 @ 16:29:31
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: loisew

Haha, jag ringade också in ca 40 saker. Men mamma fick på något sett ner det till endast 6 :(

2009-01-16 @ 20:10:10
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Diddi

Gud vad jag àlskar dig!!!!!!!!! Du àr galen!!!!

2009-01-27 @ 12:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0