10 saker ni inte visste om mig

Tänkte köra en "10 saker ni inte visste om mig" grej.  För jag har inget bättre för mig!


* Jag är en jäkel på att baka.

* Jag hatar fiskbullar och blodpudding.

* Jag är beroende av choklad.

* Jag kan inte blinka med ett öga.

* Jag tittar VÄLDIGT mycket på tv.

* Jag älskar berg- och dalbanor.

* Jag blir lätt stressad och irriterad.

* Jag har ett födelsemärke under högra foten.. - När jag var liten sa jag alltid att det var en smutsig prick och försökte pilla bort den.

* Jag har gjort riktigt dumma saker..
 
* Jag skulle kunna ge bort alla mina ägodelar för att få krama min mormor igen. Jag saknar hennes doft och hennes röst så mycket..! Hon var en ängel.. <3


Kommentarer
Postat av: Diddi

♥ Love you ♥

2009-08-04 @ 09:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0