Jag lever!

Ni undrar kanske vart min uppdatering har tagit vägen och ärligt talat har jag ingeting att skylla på! Förutom att värmen äntligen kommit hit och då vill man ju såklart vara ute. Hoppas det verkligen håller i sig nu!

Idag har jag varit nere på stan en snabbis. Köpte en present till mamma som fyller år imorgon! Hm. Vågar jag berätta vad jag köpte? Hon brukar titta in här lite då och då, så.. Men aja. Jag köpte en jeansklänning från JC! Hon sa att hon önskade sig en jeansklänning så jag hoppas hon gillar just den jag har köpt..
Imorgon blir det kalas för henne. Vi ska bjuda släkten på grillat! Mumsfilibabba! ;)
Slänger in en låt också. Pusshej!
 
Bella's Sofia's lullaby!

Visst är det inte bara jag som fäller tårar när jag lyssnar på den?<3 :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0