Överlevarn

Precis efter jag hade skrivit mitt förra inlägg gick jag ut med hundarna. Det var runt 12-tiden tror jag. Jag hade inte så mycket kläder på mig då. Typ jeans tights, t-shirt, kofta, converse och regnjacka. Jag tog inte med mig mobilen, bara nycklarna. Eftersom jag inte tänkte gå så långt.
Efter promenaden som var typ 20 minuter lång, gick jag direkt in till garaget och hoppade hopprep. Eftersom jag inte hade någon klocka eller mobil och ta tid med, så hoppade jag bara. Sen gick vi till husets dörr och skulle låsa upp. Men det gick inte! Min nyckel till huset har alltid varit seg, men det har alltid funkat att låsa upp bara man tar i. Idag var det krångel med både min nyckel och dörren så jag kom inte in!
Eftersom jag visste att båda grannarna mittemot och sidan om inte var hemma gick jag in i garaget. Hittade två böcker som hette Svanprinsessan och Husdjur. Läste dem. Sen började jag frysa så jag tog fram några vinterkläder och filtar. Hahhha. x) Jag bäddade åt Luddarna med filtar och sen tog jag fram en mössa, halsduk, vantar, vinterjacka och byxor till mig själv. Asså det är skit kallt i vårat garage!
Sen låg jag där inne. I ca två timmar... Sen kom mamma och pappa hem från stan. Mammas nyckel funkade inte heller i låset, men pappas funkade.. Hahhhaha xD Vilket äventyr jag har varit med om! Nu är min nyckel smörjd och låset är fixat! xD






Kommentarer
Postat av: linn

Haha, varför ringde du inte till mig? :)

Hahahha, xD skojja ;)

Men mysigt ändå fast det var kallt och allt, Glöm inte min blogg :D Fast den är inte uppdaterad hela tiden x)<333

2009-06-13 @ 19:20:14
URL: http://linnnm.blogg.se/
Postat av: Diddi

NO COMMENT...............

2009-06-15 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0