090616

Förlåt. Jag bloggade inte i söndags och inte heller igår. Var bara in och godkände kommentarerna, men inget mer.

I söndags klippte vi klorna på Luddarna. Och LL hade så mycket päls i ansiktet så man inte såg ögonen, så vi rakade nosen. Nu ser man hans vackra spaniel ögon igen! Hahha. Sen var det släktkalas för min kusin Jesper, 10 år.

Igår var jag hela dagen med Alexander. Vi cyklade ner till stan och tittade runt på olika affärer. Sen påvägen hem stannade vi på donken. ;)
Idag ska jag väl sitta och nörda framför datan hela dagen.. xd Hahha, nej då. Inte så länge. Ska ut och gå en lång promenad snart med Luddarna hade jag tänkt ;) Igår köpte jag och Alexander Sims 3.. Det var ganska kul, fast när vi möblerade ett hus igår mådde vi jätteilla, för det är värsta zoomen .. x)

Det är mycket bättre väder idag, än vad det har varit dem andra dagarna. Vi gillart! Kanske blir det en fin midsommar? :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja hoppas det. Det regnar alltid här på midsommar.

2009-06-17 @ 07:52:03
URL: http://somsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0