VR krysset

Sitter och löser ett kryss här. Och jag kan absolut inte slita mig ifrån det! Idol-svensson har jag grubblat länge på.. Det ska bara vara tre bokstäver så det kan ju inte vara Alice Svensson... Hjälp mig nån! ;) - Tack Ante för att du hjälpte mig! Tänkte inte på att Ola hette Svensson i efternamn. Hahha. x)

Idag har SL gått och haltat. Vi tror han gjorde illa sig igår kväll eller imorse när han var ute. Att han kanske gick på en vass sten eller nått. För han har ett hack i högra fram tassen. På trampdynan. :(
Tycker så synd om honom! Men mamma säger att det läker fort. 

Nej, nu ska jag fortsätta med krysset. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: frida

jag vet vad det kan vara, Ola (: idol Ola, han heter svensson i efternamn, :D lycka till med krysset, och hoppas det hjälper dej ;)<33

2009-06-11 @ 19:42:36
Postat av: emelie

det är ola! han heter svensson :)

2009-06-11 @ 19:44:22
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0