Boulogen

Fått blogg frossa! Så mycket att berätta, men jag finner inga ord.

Bilder från Boulogern;

Emelie. Hahha, så söööt! <3


Malin. Hon hade tydligen skaffat Jack Russell valp nu i veckan. :)<3


Linn. Och min arm... Hon är väldigt fin i sin lugg. Hon passar så bra i den! <3:)

Frida var ju såklart också med. Men hon har sagt förut att hon inte vill vara med på våra bloggar så.. :)

Efter Boulogen(slutade 12) cyklade jag och Linn till Wilma. Vi åkte senare hem till henne. Då hoppade vi agility med hennes hund Dixi och senare köpte vi glass. Sen när jag kom hem låg det en ny kamera på min säng. Mamma och pappa hade varit i Valbo tidigare idag och då hade dem köpt kameran. Så nu ska jag ut och fota lite! :D Tror Stor Ludde också hänger med. Vi får se. Pussar!


Kommentarer
Postat av: linn

Åh, mitt hår ser ju helt risigt ut :O

Mobilen försvann igår, kommer du ihåg nånting?:/<3

2009-05-30 @ 09:00:39
URL: http://linnnm.blogg.se/
Postat av: emelie

Omg, vilken bild! Mitt i skrattet! Höhöhö! :D <3

2009-05-30 @ 11:35:18
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad snällt av dej, <3 :) Kmr inte själv ihåg att jag sagt det, men det är bra för jag blir ändå aldrig bra på kort, ^^, <3

2009-05-30 @ 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0