Högbo spelen

För er som inte vet vad Högbo spelen är så är det stora hästtävlingar som arrangeras på min ridskola hrk. Det började igår och tävlingarna slutar på söndag. Själv ska jag dit om några timmar och vara funktionär. Flaggvakt ska jag vara. Det är ungefär 500 tävlande idag, så dem hära tävlingarna som hålls varje år blir bara större och större. Kända ryttare som Malin Bayjard och John Wickey brukar vara med och tävla. Jag vet inte om dem är med i år.. Men det är iallafall duktiga ryttare som är med.. Vi får se om jag är funktionär imorgon också. Det beror på om mamma orkar skjutsa ut mig. ;)

Idag då. Solen skiner ute men det blåser ganska mycket. Man tror att man ska flyga bort för det blåser så kraftigt.. Idag hade jag bara tre lektioner,matte, no och engelska. På matten hade vi qui 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0