I morse

Låt bilderna tala;


Stor Ludde pös en av 'sverigebollarna' igår. Så nu har han två styckena bollar som han får leka med. Dem andra bollarna har vi gömt! Hahhha.


Idag körde jag lite slalom med Lillen. Men den stora provade också på. Det gick jättebra. Fast när jag körde med Stora Ludde så böjde jag pinnarna, så man var tvungen att ta stora svängningar. Om ni förstår vad jag menar? Typ serpentinbågar ;) - En väldigt bra övning!


LOVE YOU!


Här ser han lite små galen ut! Han spelar död. Hahha ;)


Lillen gnager på en pinne. Sötis! :)<3

Ska ta en prommis med vovvarna nu. Gud. Det känns som om det är sommarlov! Inga läxor och ingen skola på 5 dagar! Wiiihoooe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0