Linn idag

Idag har jag varit med Linn. Vi har hoppat agility med hundarna. Vi knäppte kort på dem med Linns kamera för min är skitkonstig! Fast våra kameror är likadana, så blir mina kort suddiga och vita streck är över bilderna. :/?

Iallafall. Ludde2(Border collien) tror jag aldrig har hoppat agility förut, så idag körde vi grunderna. ;) Det gick hur bra som helst. När man berömmer Ludde så skäller han och i slalomen så skäller han också. Man blir lite rädd för honom för han skäller så högt och det låter lite argt. Men egentligen är han ju supersnäll.  ;)
Ludde kan många tricks. Han kan spela död, sitt fint(sitter på bakbenen) m.m. Kul va? :)

Nu ska jag gå och hjälpa till med maten. Jag tror det blir grillat! Mumsigt! Sen ska jag leta på sladden till kameran, för jag hann spela in ett litet klipp på Ludde innan kameran gick bananas. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad söt den ena Ludde är. :) Du får sätta upp foto på den andra Ludde med. ;) Ha en bra kväll..

2009-05-22 @ 22:36:49
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Linn

En underbar dag tycker jag, <33 :)

Kan skicka bilderna sen, på luddisarna x) <33

Kunde vi vara med varandra på fredag i så fall så kunde du följa med till wilma :D<3

2009-05-26 @ 16:31:54
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0