Sista prao dagen!

Förkyld. Hes. Snorig. Usch! Jag tror jag håller på att bli sjuk..! Nu gäller det att klä på mig massor med kläder och filtar. För imorgon måste jag få träffa mina flickor! Ja, jag vet. Det var inte så länge sen jag träffade dem, men det känns som evigheter!
Idag har jag typ bara pratat med tanter på exelent avdelningen och personalen. Ena sekunden har jag haft fullt upp. Galga kläder, vika kläder, larma kläder, sätta på realappar och allt det där..! Men vissa stunder idag så har jag bara gått där. Städa kläder och haft det sådär skit tråkigt. Slutade som vanligt 16.00 idag, påväg ut ropade Gerry(min arbetsgivare) till mig och jag fick en liten present som tack för hjälpen.. Ett presentkort på 300kr på KappAhl! Wihohohoe! :D
Tog bussen hem till Gävle. Mötte upp mamma och vi gick in på Söders Zoo och där köpte vi en aktiveringsleksak till Luddarna.  Puss, bloggar senare!






Här är den. Den ser i lite tråkig ut. Nu ska vi prova den!
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0