Första dan

Jag kom hem så sent Diddi, så jag hann inte blogga innan du slutade! Sry. Bättring imorgon! ;)

I morse cyklade jag ner på stan. Tog en väldigt tidig buss för jag ville komma tidigt. På bussen träffade jag en kille i min klass som skulle praoa på Intersport. Pratade med honom och sen stack han till sin plats när dem öppnade på Kappahl.

Inne på Kappahl träffade jag två tjejer, Johanna och Anna. Som också går på min skola, men dem går i sjuan. Dem skulle tydligen också praoa där. :)

Först fick jag städa underkläder och bad på dam. Det var väldigt tråkig men ändå roligt.
Sen lunchade jag med Johanna och Anna. Åt mumsig pizza slice. Där vi satt, satt också Jakob och en till kille som också praoade på Intersport. Dem hade 75 minuters rast och vi typ 20 min. Värsta skillnaden!

När vi kom tillbaka fick jag ett lite roligare jobb. Jag fick vara på barnavdelningen med en tjej som var jättegullig. Vi möblerade om kläderna eller vad man ska säga. Flyttade om liksom. ;) Sen fikade vi tillsammans med tre andra tjejer. Vi pratade om Engelska skolan b.la. xP Efter fikan fortsatte jag jobba på barnavdelningen och inne på lagret. 

Jag skulle egentligen sluta vid 16.00 men jag jobbade över 20 minuter idag, för imorgon ska jag till tandläkaren och det är kl 16.00. ;) Men efter jag slutade gick jag och kollade i affärer. Jag köpte b.la. en t-shirt i oversize! Sen gick jag till bussen. Där träffade jag min gamla no-lärare Wynyard med sin flickvän. Pratade lite med honom. Insåg hur mycket jag saknade honom. Vaple vårtan är inte så himla nice...!!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag funderar kanske också söka jobb i butik till hösten. Är det kul att jobba i butik? :)

2009-05-26 @ 02:08:44
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: sandra

vad kul det låter

2009-05-26 @ 16:12:48
URL: http://somsandras.blogg.se/
Postat av: Linn

Ganska kul verkade du haft iaf. gud jag behöver inte jobba över nånting om jag ska gå tidigare, fick sovmorgon idag till 10 x) Ska gå kvart i två fast jag slutar tre igentligen ;)<333

2009-05-26 @ 16:35:58
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0