090517

Nähe. Det vart ingen vinst för Sverige i år heller. Norge vann stort! Men det förstod man, låten var ganska bra. Bättre än dem andra i alla fall!  Om en liten stund ska jag och dem andra åka till American take (me) away och käka pizza med några släktingar. Det blir nog fammo och faffa och familjen Larson/Samuelsson!  :)
Sen ska jag åka till din sko och köpa ett par tygskor och ett par gladiatorsandaler. Jag tittade på dem igår, fast på en annan din sko och då fanns dem inte i min storlek.  Sen resten av dagen ska jag försöka plugga lite. Jag måste läsa engelskan och göra klart mitt bildprojekt.  Tråkigt, men man måste tänka positivt. Om jag gör alla läxor idag, behöver jag inte göra dem imorgon. För imorgon har jag lovat Emil att vara med honom. Hoppa studsmatta och sånt. Nu ska jag fixa till mig innan jag drar. Pussar!



Louise



Kommentarer
Postat av: Linn

Aaa, synd att det gick skit för sverige. Tyckte faktiskt låten var bra.. :)

Du, ska prata med victoria och så kan du följa med mig till wilma på fredag i så fall, tror att victoria tränar hoppning med henne på torsdag ;)<3

2009-05-17 @ 15:48:50
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0