Baka en liten kaka

Nu har jag precis satt in en kaka i ugnen. Jag hade glömt bort hur kul det var att baka och hur gott det var sen att äta den sen när den blivit klar! Jag kommer absolut att baka oftare nu. Kanske redan imorgon? :) 
Vi har bjudit hem farmor och farfar på middag idag, dem kommer om någon timme. Det blir grillat idag igen! Mumsigt! :)

Igår åt jag grillat hos Frida och sen i pausen i Robinson cyklade vi hem hit igen. Vi tittade klart på Robinson här hemma och sen efter det tittade vi på twilight. ;) Första gången för Frida, men åttonde gången för mig. Jag förstår inte varför jag aldrig lessnar på den. x) Den har börjat hackat nu också. Det är en stor spricka i skivan. FAAAAAAAAAAAN!

Iallafall. Sen gick vi o la oss. Lilla Ludde sov i min säng vid mina ben men BC Ludde visste nog inte vart han skulle sova någonstans.. Han gick upp till mig och Frida, la sig mellan våra sängar eller under Fridas säng. Han väckte oss flera gånger på natten. Lika så med mamma och pappa. Jag tror/vet att han springer runt för vi ligger lite utspridda. Han vill nog att vi ska vara på samma ställe. Inatt ska vi ta in hans tygbur, vi tänkte att han kanske vill ligga i den. Eller så kan vi stänga in honom i mamma och pappas sovrum så han stannar på ett ställe.. :/  

Nej men nu ska jag ut och kasta pipbollen till Lillen och träna lite med BC Ludde. ;) Jag och mamma har bestämt att hon tränar koppelträningen med honom (fast det gör man ju ändå på varje promenad men att hon tränar hårdare typ) och jag kör lite tricks, agility och ja, saker som får han att tänka lite.



Uppdatering; Kakan vart bränd! Hahhahah xD Sällan jag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag älskar att baka!! Synd att kakan blev bränd.

2009-05-25 @ 15:45:33
URL: http://somsandras.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, måste också sova hos dig någon dag eller du hos mig, puss påre <33 :D

2009-05-26 @ 16:34:01
URL: http://linnnm.blogg.se/
Postat av: Emmis

Vad bra att ni verkar trivas med min lill kille, jag vill bara att han skall få ett bra hem med mycke stimmulans och det verkar han få både fysiskt och psykiskt...

Kram Emmis

2009-05-26 @ 22:49:49
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0