Voff!

Pappa hjälper mig att hitta kvittot till min kamera. Så jag kan lämna in den eller kanske få en ny. Men vi hittar inte kvittot. Dem har antagligen slängt det.. Då måste jag nog köpa en ny. Inte precis så himla kul.. Iallafall.
Jag är väldigt nervös inför imorgon. Då ska jag praoa på KappAhl ute i Valbo. Så det är en bit ut att åka. Jag ska cykla ner till stan och på stan tar jag bussen till Valbo. Spännande! Undra vad jag kommer få göra? Kanske inte stå vid kassan då, men packa upp kläder och sånt blir säkert!

Jag ska nu ta reda på hur man mobilbloggar(så jag kan blogga under dan) och sen så ska jag läsa ljudet av ditt hjärta. Emelie har nästan läst ut fyran..!!

Kommentarer
Postat av: Diddi

Ar nyfiken pè hur det gètt idag.... News news news!!!

2009-05-25 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0