Fredag

Det är kanon väder idag,  här hemma är det runt 26 grader. Otroligt skönt! Det blir nog inte så mycket bloggande idag. Nu ska jag ut tillbaka till solen och läsa någon bra bok. Igår kväll läste jag ut dem sista sidorna i När jag hör din röst. Den var också jättebra, men jag älskar den första boken. Den var liksom underbar... helt underbar. Jag tänkte köpa tredje boken imorron. Yey! ;)

Bilder från igår.

Valborgsmässoaftonen firades med faster och hennes familj i bomhus.


Smällare och raketer.. Uscha. Man kanske skulle kunna dra ner lite på dem och så kan ju föräldrarna passa ungarna bättre. Undra hur många skadade det vart iår?


Fast dem hör ju ihop med valborgmässoafton, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0