GD recension

Imorse när jag gick ner för att äta frukost slog jag upp tidningen och på ena sidan så hade Eliason från GD skrivit en filmrecension om New Moon. Han tyckte den inte var bra och skrev att han funderade på att sätta ett godkänt på filmen eller inte. Han satte en etta av sex möjliga på New Moon. Jag kan inte fatta det!!
Men iofs, det är en ungdoms film. Så varför är det en vuxen man som skriver recensionen och betygsätter filmen då??

New moon var absolut helt fantastiskt! SO FREAKING AWESOME! Natten var helt underbar, gott folk och en massa goda popcorn. Fast bredvid mig så satt en stinkade kvinna och hennes cp störda vänner som också stank. Och framför mig och Emelie satt det en tjockis som knappt fick plats i stolen. Så när man pulade ner popcorn i munnen så höll man ju på att spy... Men annars var det helt, helt underbart.


En bild från sista scenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0