59 min & 30 sek..

Yes, jag klarade det! Jag hann springa 9 km på en timme. Hehhe, tiden vart 59 min och 30 sekunder x)

Men jag har faktiskt två anledningar varför det gick så segt.. När jag hade kommit upp för en backe kom det upp två vägar och jag hittade inga "band" på träden, så då visste jag inte vart man skulle, så jag chansade bra. Och såklart tog jag ju fel väg! Jag hamnade mitt i skogen helt vilse, och utan mobil... Men efter några minuter(som känndes som timmar) hittade jag tillbaka till backen igen. :P
Då sprang jag ihop med Moa, som jag hade sprungit ifrån flera kilomenters sen.. Hahha, men sen började jag springa igen och då råkade jag ta fel väg igen som råkade vara en stor omväg. Jag kom inte liksom i mål, jag kom från en annan sida.. Skit knäppt, men det vara inte bara jag som hade tagit den vägen så.. :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0