Nej jag kom inte på något..

vettigt att skriva, så jag skriver lite flum ist!

Idag fick vi tillbaka våra knäppa spanskaprov som vi gjorde i måndags.. Det provet som inte ens läraren hade kollat igenom innan hon gav det till oss.. Det var typ bara 3 ord som handlade om själva kapitlet som vi skulle ha prov på, men skitsamma.
Vi fick tillbaka provet idag och gjorde en hörövning på baksidan,, som hon sedan samlade in igen och nu har hon rättat det och lagt ut resultatet på school soft. Jag tror inte någon i klassen fick ett resultat dem är nöjda över.. Jag fick G+, men vad spelar det för stor roll. Det var hennes fel, så hon borde lida istället.. Inte för att jag säger inte att jag lider, men... Det är hennes fel..!!!




Kommentarer
Postat av: emelie

JAG FICK G- :( och så skrev hon att jag måste plugga mer, och jag hade ju pluggat!!!!!! Det är ju hon som måste ge oss rätt ord!



ÅÅH, JAG ÄR SÅ ARG :< <3

2009-10-10 @ 08:44:17
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0