Axel 94 år!

Axel, min gammelmorfar fyllde 94 år idag. Vi var i Hedesunda och firade honom hela dagen. Tänk att han är  så pigg och glad fast han är så gammal. :)

Jag ska nog gå och lägga mig snart, jag och mamma ska på agility- och hundutställningar i Sandviken imorgon. Min faster A-C ska ställa upp i en tävling med Rasmus. Hahha, det ska bli väldigt roligt att se! ;) Vi ska nog ta med Luddarna också. Det är en väldigt bra träning för Stor Ludde att träffa många nya hundar.

Imorgon om jag har tid så ska jag skriva om Luddes utveckling, sen vi fick honom. Vi har haft honom i ca 3-4 månader och nu han är en helt annan hund! Han lever inte längre i sin egna bubbla.

Ni betyder allt.


Jag älskar våra hundar! - och mina bilder!


Puss


Kommentarer
Postat av: sannie

Vad gulliga de är.

2009-09-06 @ 08:46:44
URL: http://qinoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0