Det värstaste som har hänt mig

hände alldelles nyss. Imorse när jag satte på datorn kom det upp en vit text med svart bakgrund på skärmen, där det liksom stod select R. Jag tryckte på 'R' gång på gång, men det hände iget så jag slog av datorn igen. Sen efter vi hade kommit hem från Axels 94-årskalas(berättar om resten av dagen i ett annat inlägg) så provade jag igen. Och det hände inget då heller.

Mamma kom upp, provade några gånger, inget hände. Men efter nått tag sådär så fick hon äntligen igång den. När själva start grejjen kom så var det bara ett få tal ikoner där(kanske hälften av dem vi brukade ha). Vi gick in på outlocken, där alla mejl var borta, på mina bilder, där alla bilder var borta och allt som fanns på alla program var borta! + Att internet inte funkade!

Jag fick värsta panik eftersom alla bilder, videor, musik jag hade på datorn var borta. Alltså hela mitt liv. Jag kunde inte tro att det var sant!

Vi stängde av datorn för att vi inte orkade installera allt som vi hade förlorat. Jag gick in på mitt rum och lyssnade på lite musik. Och då slog det mig, PICASA! Där kanske alla bilder var.

Så jag satte igång datorn igen, öppnade picasa och då såg jag att där fanns alla bilder! Alla tusentals bilder jag knäppt genom åren! Dem var inte borta, dem fanns hela tiden på picasa. Puh, jag kan fortfarande intt fatta att det är sant! Mina älsklingar, awh!

Hahha, ni tror väl att jag är knäpp nu va?

Vilken dag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0